français | Türkçe

giriş

Önkayıt-Kayıt İşlemleri (Genel Bilgi)

Özel Notre-Dame de Sion Fransız Lisesinde 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı öğrenci kayıt kabul işlemleri öğrencilerin,

NDS Kayıt-kabul kılavuzu, 2019 LGS Tercih ve Yerleştirme Kılavuzunun yayınlanmasının ardından, kılavuza uygun olarak hazırlanan kayıt takviminin belirlenmesinden sonra yayınlanacaktır.

Geçtiğimiz eğitim-öğretim yılına ait kayıt-kabul kılavuzunu inceleyerek genel bir bilgi sahibi olmak istiyorsanız tıklayınız.

ÖNKAYIT İŞLEMLERİ

Önkayıt sırasında

Öğrencinin

Velinin

Beyan edilen bilgiler e-okul veli bilgilendirme sisteminden kontrol edilir, bilgiler doğru, öğrencinin puanı taban puana eşit veya üzerinde ise önkayıt onaylanır ve öğrenci önkayıt listesine alınır; veli e-posta ile bilgilendirilir.

2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı Hazırlık sınıfı kontenjanı 132 öğrencidir.

KAYIT İŞLEMLERİ

1- Kayıt hakkı kazanan öğrencilerin kayıt işlemi okul sekreterliğinde başlar. Kayıt işlemlerinin veli tarafından yürütülmesi gereklidir. (noterden tasdikli vekaletname ile yetkilendirilmiş kişi de okuldaki kayıt işlemlerini yürütebilir ancak banka kredi işlemlerinin tamamlanabilmesi için velinin şahsen başvurusu gereklidir.)

2- Kayıt için gerekli belgeler

3- Bu işlemden sonra sekreterliğin vereceği kayıt fişiyle bankaya gidilir, İlk taksit 11.416 TL yatırılarak çift dekont alınır ve bankayla sözleşme yapılır. Kayıt günlerinde banka yetkilileri okulda bulunacaktır. ( Yoğun kayıt günlerinde sözleşme yapmak için banka şubesine gidilmesi ve/veya bir sonraki gün okula gelinmesi gerekebilir.) 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı öğrenim ücretleri için tıklayınız.

İlk taksidi havale veya EFT yoluyla yapmak için banka bilgileri:
Akbank Harbiye Şubesi
IBAN TR21 0004 6001 6688 8000 0646 00
( Kesin kayıt hakkı kazandığınız açıklanmadan hiçbir ödeme yapmayınız.)

4- Bankadan alınan sözleşmenin bir kopyası, taksit dekontu ve kayıt fişi okul sekreterliğine teslim edilir.

5- İngilizce Seviyesi ile ilgili form sekreterliğe teslim edilir.

6- Servis kullanacak öğrenciler için servis kayıt formunu doldurulup sekreterliğe teslim edilir.

7- Özel okula kesin kayıt yapıldığından bir Anadolu Lisesi tercihi yapılamayacağı ve tercih hakkının iptal edileceği hususunda gerekli bilginin veliye verildiğini bildiren yazı imzalanır.

8- Bu aşamada internet sitesindeki Öğrenci Bilgi Formu linki aktif hale gelecektir. Öğrenci Bilgi Formu’nun okulda bilgisayar ortamında doldurululur.

9. Okul Muhasebe bölümüne gidilerek Özel Okul/Kurum Öğrenci Kayıt Sözleşmesi imzalanması ile kayıt işlemi tamamlanır.

Banka iletişim bilgileri:

AKBANK T.A.Ş HARBİYE ŞUBESİ
Cumhuriyet Cad. No:133/A Harbiye-Istanbul
(0212) 247 04 15

UYARI :
Kayıt çekilmesi söz konusu olursa “Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği”nin ücretlerin iadesi maddesine göre yıllık ücretin yüzde 10’u iade edilmez.

recherche


Duyurular

Moodle Sınav Takvimi TICE (Dijital Ortam Eğitimi Paylaşımları) Veli / Bilgi Veli-Öğretmen Görüşme Günleri E-OKUL web-mail